Sunday, September 27, 2015
მეორე დღე
ამ .მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში მასზედ, რომ პროექტებით სწავლება არის ინტერაქტიული სწავლება, სადაც ყოველი მოსწავლე ხდება მოტივირებული და აღწევს თავისი შესაძლებლობის მაქსიმუმს. ტრადიციული გაკვეთილებისაგან განსხვავებით, პროექტებით სწავლების დროს, მოსწავლე იძენს 21 საუკუნის უნარ-ჩვევებს. მოსწავლე თვითონ იძენს ცოდნას.და გადის ისეთ მაღალ სააზროვნო უნარებზე,როგორიცაა ანალიზი,სინთეზი, შეფასება.ტრენინგის მეორე დღეს შევისწავლე, როგორ შევქნმა პუბლიკაცია, სადაც ნათლად გამოვხატავ მოლოდინებს იმ პუბლიკისათვის, ვისთვისაც მაქვს გამიზნული ამ პროექტის ჩვენება.გავაკეთე ბუკლეტი. შევქმენით ბლოგი.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment